سوالات متداول

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش اطلاعات کاربری ” به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

لطفاً ایمیل‌‌‌‌‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌‌‌‌‌های ارسال شده به حساب‏‌‌‌‌‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

برای دسترسی به اطلاعات خرید‌‌‌‌های قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه ” آخرین تراکنش ها ” کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور‌‌‌‌های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید .

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش ” جعبه آدرس ها ” مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:

  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت ” آدرس‌‌‌‌های ارسالی ” به صفحه درج آدرس‌‌‌‌های جدید وارد شده و آدرس‌‌‌‌های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک ” جعبه آدرس ها ” به قسمت درج آدرس‌‌‌‌های جدید وارد شده و آدرس‌‌‌‌های جدید خود را درج کنید.
محصول دیگر برای مقایسه انتخاب کنید